Fredag

Naomi!! Viiidrig bild/länk du skickade mig! Haha
<BR>
Idag blev det fika med Lina i stan, riktigt mysigt! Vi, eller hon följde med när jag köpte the också. Så nu laddas det upp med ett par nya sorter. Dock gröna, och jag, det är typ bara jag som tycker om det (i alla fall i min vänskapskrets) Det brukar vara så att min smak gällande te inte uppskattas. Men äsch, ja gillart.
Det är fantastiskt vad bra väder det har vart här i Vargön. Så skönt när solen skiner och man kan gå ut och ta en promenad (när det är ljust, då är älgarna förhoppningsvis inte närvarande). Promenerade hem från kyrkan där pappa var och övade. Och det var sååå skönt! Solen värmde samtidigt som det var kyligt i luften, mysigt. Det får nog bli fler promenader när jag kommer tillbaka till Stockholm, åtminstonne oftare!
Nu blir det myskväll med god mat tillsammans med mor och far!

Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

cute blog!

Btw: Skriv gärna vad du tycker i mitt senaste inlägg, vore intressant! (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback