Bland gång mat och musik

mm här sitter jag och mumsar på pepparkakor med blåmögelost på, sannslöst gott!
Vilken helg det har vart, vecka över huvud taget! Det har inte vart mycket tid över men den har vart guld värd.
Åh jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det har i alla fall vart riktigt bra. Trots att den fysiska tröttheten är stor så har jag fått en massa ny kraft på andra områden, det är fint!
Denna dag har vart härlig. Ems och jag var ute och åt Meze/a (kommer aldrig ihåg vad det heter). Mm det var enormt gott. Sen spatserade vi vidare mot konserthuset på hötorget. På vägen dit möter vi en man i 45års åldern, man märker att han vill säga/fråga något. Jag tänker fortsätt gå fortsätt gå, titta rakt fram. Men:
- Ursäkta jag skulle vilja. mannen
- Vi har lite bråttom. Emelie
- Jag skulle bara vilja säga till denna dam (pekar på mig), vilken ****** vacker gång du har.
Jag blir lite generad och ler konstigt eller glatt tillbaka. Jag som hört att jag studsar upp och ner när jag går eller går som en pingvin (utåt med fötterna).
Efter denna lilla händelse går vi till konserthuset och möter Daniel en kortis (som snart ska upp på scen och spela).
WOW vilken konsert! Det är inte ofta man har kammarmusik i högklass! Både jag och Ems var lyriska efter. Och det är vid dessa tillfällen som man ångrar sig att man slutade spela, suget kommer tillbaka. Det ska bli fler sånna här konserter att gå på!
Thank you for this day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback