spelfeber

I'm in love with a fairytale.. Jag tror jag kommer sjunga i sömnen inatt och vakna med den låten i hjärnan.. Personligen tycker jag att låten är väldigt bra! Men det är jobbigt när det går runt runt runt och runt.. Vi följde eurovision hemma hos mig. Sandra och jag tittade och sen hade vi våra tre andra kompisar här som var måttligt roade.. Dom tyckte nog att vi hade lite konstiga kommentarer på vissa bidrag också.. men kommentera måste man ju få göra, det är ju halva nöjet!

Hör och häpna men JAG spelade faktiskt volleyboll idag! Jag kan absolut inte skryta om att jag är duktig.. men jag har kul i alla fall! Det är väl viktigast? Alltid kul att vinna men att ha skoj är roligare..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback