Nya steg..

Vilken dag.. först kommer eleverna och säger att dom måste sluta nästan en hel timme tidigare, då hinner man inte med att undervisa något utan på med matlagningen med en gång.. Sen visa det sig att det inte blev någon lektion på eftermiddagen heller. Det är dansdagar nu så då hade dom prickat in det då.. Men fick gjort lite andra bra saker istället på jobbet..
Hade en produktvisning efter jobbet på en av min mammas vänninors jobb. Det var lite smått nervöst eftersom det var första gången som man skulle ha det själv och prata en massa.. Men det gick ju fint hade Rebecca som stöd och det var guld värt! visningen gick fort vilket gjorde att jag genom att stressa lite hann till esteternas körkonsert! Åh va lycklig jag vart!  Dom gjorde Mozarts Requiem, som jag själv sjöng med estetkören när jag gick i 2:an. Så sinnes bra körverk! Jag bara log och fick gåshud. Sista gången jag får se syster och hennes klasskompisar göra något med estetklassen.. Tråkigt tycker jag, att det är sista gången.. Min älskade syster!
Nej nu tror jag att jag somnar snart.. får stänga av dator innan bara..
God natt på er!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback