Mys på balkongen

Efter en fantastisk konsert med Barbros sångelever sitter jag nu på min balkong som jag har inrett med lite kuddar i ena hörnet och tänt en del levande ljus och dricker en kopp the.. Jag är riktigt nöjd.. fast jag ska ut och fixa lite mer ljus... va fantastiskt det är med en inglasad balkong! Det jag däremot inte gillar med det är ju att man måste tvätta fönstrena. Det var mulet efter att jag kom hem från kyrkan så därför tänkte jag passa på.. men jag kom inte så långt efter att ha försökt tvätta ena sidan insåg jag att det var vääldigt flammigt. Och vad kunde det bero på? Jo att solen hade tittat fram och himlen var klarblå och då blir det ju flammigt! Typiskt när man väl tar tag i det.. så jag får vänta till någon annan dag..
Imorrn ska ja försöka fixa och dona lite till, så kul nu när man har tid med det! Sen blir det till att spela på plantagerocken.. First time in my life!
nu ska jag mysa vidare..
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback