Mitt nya favorit café

Tog en lugn förmiddag och gick sedan mot Betel för att möta upp Emsan.
Vi tog oss in mot stan för att luncha. Vi bestämde oss för Citycafét. Det ångrar vi verkligen inte! Fantastiskt god mat för bra pris. Åt en paj med mozarella, soltorkade tomater och pesto. Galet gott! Som efterrätt tog vi en Napoleonbakelse och delade på eftersom den var väldigt stor. Satt också riktigt fint kan jag ju meddela. Inte nog med att maten och sällskapet var väldigt gott. Det var fantastiskt fint att sitta där. Gammaldags, stort, luftigt, vackert. Underbart!
Nu ikväll har jag vart med Emelie och AC på FG. Så skönt och så fina tjejer! Jag känner så starkt att jag vill komma hit, ordna upp mitt liv och prioriteringar, utvecklas som människa och även musikaliskt sett.. Jag hoppas innerligt att jag kommer in på Betel till hösten, INNERLIGT!
Nu ska vi sova och imorrn kommer Alfrida och Klara. Det kommer bli toppen!!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback