DAGENS SKRATTANFALL!

JAG GLÖMDE JU SKRIVA om min min och pappas väldigt roliga shpping förut!
Jag höll på att skratta ihjäl mig!
Vi skulle iväg och köpa en förtidig morsdagspresent till mamma.. En solsäng, eller vad det heter, hade pappa fått för sig. Mycket för att hon måste ha en inatt eftersom hon måste sitta upp och sova av vissa anledningar. Och du tyckte pappa att det vore väldigt passande.. Vi körde runt på en massa olika ställen.. tillslut hamnade vi på rusta där vi hitta en väldigt snygg och billig en. Pappa provade den och den var bekväm, bredvid fanns en annan modell som han också povade. Han funderade lite på hur och om det gick att luta ryggstödet bakåt.. nu va modellen så att när han lutade sig bakåt så tippade hela solsängen bakåt, tänk er som en gungstol fast en säng istället så där låg han med benen i luften och jag stod bredvid och skratta så jag nästan grät.. VILKEN SYN!! Det var dagens roliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback