Back in the days

Sitter just nu i kyrkan och har vart på dagledigbön (pensionärsbön som jag kallar det). Fantastiskt mysigt! Klara och jag var på det varje torsdag förra året när vi teamade här.. Nu när jag är mer elelr mindre arbetslös så kan jag ju gå på det igen.. Jag cyklade till och med i regnet för att komam hit! Fikat som dom bjuder på är inte illa heller, hembakat! Det är verkligen något speciellt och fint att få spendera tid med pensionärer. Dom har så stort hjärta och dom har så mycket erfarenhet. Tänkt vad man kan se och lära, vilken tillgång!

Igår kväll var jag på  bio med några vänner, såg Änglar och Demoner. Personligen tycker jag den var väldigt bra, vissa bra och tänkvärda saker. Men den var rysligt rå! Inget för känsliga tittare..

Funderar på om jag ska ta och cykla hem nu.. Det har slutat regna vilket är skönt.. kanske ska sätta mig på balkongen med en latte och min braiga bok! Det kreativa hjärtat. Inspiration, ja tack!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback