Våffla och Träning

Jag fick mig faktiskt en våffla igår =D Det var ju våffeldagen och allt.. Efter att Tobbe och jag övat inför våran konsert (som för övrigt är den 9 April, skärtorsdagen, på lyktan!) Efter att vi hade övat så åkte vi till David och åt våffla i pannkaksformat, väldigt goda! Sen såg vi en helt sjuk film.. någon brittisk skräck. Kommer dock inte ihåg vad den hette.. Men skrek gjorde jag och Malin i alla fall och skrämde upp grabbarna, haha!
Idag var jag duktig och gick på S-core, mage och rygg träning.. Kommer ha träningsvärk imorrn skulle jag tro, men det ska man ju ha lite.. Nu ska jag ta en lugn kväll, första på länge känns det som..
Imorrn ska jag se syster spela i musikalen som estetarna sätter upp i år.. Yey! ska bli kanon!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback