Dagen

Jaha så kom jag hem sent igen och jag som tänkte att jag skulle gått och lagt mig tidigt ikväll, men har haft kul i alla fall kan man ju säga, haha!
Åkte direkt till kyrkan idag eftersom vi skulle öva inför söndag.. Men när jag kom fram va det låst och teamarna hade åkt iväg och mina nycklar har jag lånat ut för tillfället. Så istället satte jag mig på trappan i solen och gottade mig innan de kom tillbaka och kunde låsa upp..
Efter att ha övat några timmar var min röst hes, kan va rätt spännande.. Tillbringade resten av kvällen på lyktan tillsammans med några av vännerna. Som vanligt när blir det mycket skratt och mer eller mindre urflippningar men vi har ju kul liksom.. haha Robert hade förövrigt typ 4kg sten i sin ryggsäck, ofta man går runt med det..? Inte visste han hur de hade hamnat där heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback