Tisdag

Nu sitter jag här på spänn.. ska snart ta bussen till lyktan och jobba.. Man hinner inte riktigt varva ner innan man ska iväg..

Grattis babe!

En av läkarna försökte fjäska till sig en sockerkaka idag.. men hade inga ägg så kunde inte baka något.. hehe man får väl ändå hålla sig till fredagsfika eller? kan ju inte skämma bort dom varje dag.. nae nån måtta får det vara på det..
Tacksam att mina arbetskamrater bryr sig så.. dom frågar hur det är och visar att dom vill veta.. Tycker om min arbetsplats!
Nej nu måste jag gå och ta på mig ytterkläderna och kila iväg till busshållsplatsen..
Ha en trevlig kväll!
/R

Kommentarer
Postat av: Alfrida

Tja! Jag har lagt upp en länk till din blogg på min... så om du vill får du gärna lnka mig till din.. :P hoppas allt är bra med dig! Hörde att du skulle va med i Petters lovsångsteam på new wine i sommar :)

Vi kommer nog uppi påsk så då kanske vi ses! hat gott! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback