Melodifestivalen

Sitter ensam hemma och tittar på melodifestivalen.. Fast den första timmen titta de jag på det tillsammans med Klara genom telefonen.. GAH! Hur röstar folk!? eller juryn är det ju.. Jag har mina två favoriter om ingen av dom vinner blir det som Klara säger "inte mycket sömn ikväll". Hoppas innerligt att Alcazar eller EMD vinner, dom fastnar på hjärnan på ett bra sätt..
Petra Mede, så himla rolig.. Riktigt bra som programledare!
Nu gäller det!!! nu kommer poängen...
WHAT!!! Hur röstar svenska folket!?!?! Vad händer!? alla som låg i toppen har fått de sämsta poängen än så länge..
JAA! det där var okej =D Opera.. Det var okej att hon vann enligt mig.. Inte min favorit men det är mycket okej att hon vann =D
Jahapp det var fint det.. Nu ska vi se hur det blir för min del resten av kvällen..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback