Hackkyckling nymmer ett

Så ska man iväg på kalas nu igen.. det blir tre stycken denna veckan!! Ikväll ska jag fira min kära syster sitter och väntar på att mamma ska komma och hämta mig efter jobbet..
Jag har haft en tuff dag på jobbet idag.. Dom har vart på och hackat på mig heeeela dagen, fast jag försökte allt ge igen lite och jag lyckades allt ganska bra.. hehe Det är ju bara på skoj så men kära nån har knappt kunnat säga något innan det har kommit något retsamt tillbaka.. Mina arbetskamrater hade väldigt kul med elektrikerna på jobbet. Dom stod på stegar och grejade och på något trappsteg nedanför la de bubbelplast som smäller när man trampar på dom.. Dom blev asrädda haha! bus på hög nivå!
Hepp dags att fixa håret lite...
/R

Kommentarer
Postat av: nopma

tja räkan! ska du med till gbg med ungdomarna på fredag?

2009-03-03 @ 18:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback