Försovning och fundering

6.05 vaknade jag med ett ryck, VAD ÄR KLOCKAN!!! skit 10 minuter till bussen går.. fick bli en senare så kom lite sent.. men bara en kvart tack och lov.. Det har vart en intensiv dag på jobbet men nu är det skönt att få slappa lite.. Fortsatte skriva på mitt personliga brev förut men jag fastnade igen, så får ta en bit till lite senare.. Pratade med en gammal klasskompis förut och det fick mig att tänka lite.. jag är nog vääldigt lat av mig eller seg.. Måste börja ta tag i saker när jag får ideérna och inte låta latheten gå före.. tråkigt nog är det skönt att va lat.. ända till man kommer på att man har massa saker att göra och som man vill göra..

Jag är glad! =)
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback