En musikal du sent kommer glömma

Jag var och tittade på esteternas musikal ikväll.. Syster var med och hon var helt grym på scen. Vilken känsla, så verklighetstroget.. Hon är min stolthet! Min älskade syster.. Det var väldigt många som var fantastiskt duktiga. Men jag måste ge eloge till Marcus också. Hade ingen aning om att han kunde agera och sjunga. Han var helt fantastiskt duktig! Kära nån jag är helt tagen! Jag finner inga ord mer.. skulle lätt vilja gå och se imorrn med! Så bra tycker jag det var!
hmm man kanske kan säga att det varen gestaltning av Les Miserables.. det var inte musikalen.. men mer eller mindre.. Otroligt bra, ska försöka se filmen också =)
Nu är det väl dags att ladda upp för morgondagen..
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback