Time for work

Grattis till teoriprovet syster!!

Imorrn börjar sommarjobbet så det är väl dags att lägga sig strax och försöka vänja sig med att gå upp halv 6 igen.. uh inget jag ser fram emot.. Blir motion i alla fall, cykla 6 km till jobbet lär ju piggna till hehe
MÅSTE förresten bara tipsa om musik!
Svenska bandet Dead by April!  Såå bra musik. Var ett tag sen som jag lyssnade på sån musik men nu är det back on track! om man nu kan säga så.. haha

Har faktiskt förberett lite inför flytten idag.. Gjort bättre iordning på vinden så Sandra kan få plats med sina saker och inte behöva ha det stökit, sen togs sängramen bort på sängen och ben sattes på den istället. DET blev tungt att bära upp på vinden, man vill ju helst bära upp allt på samma gång. Gött att det är gjrot också..Nu ska väl det mesta bara packas ner.. Sjukt, jag fattar fortfarande itne att jag faktiskt ska flytta till stockholm och plugga musik! LYCKA!
Fördjupa mina musikaliska kunskaper sen får man se.. Teologi kanske? Eller ungdomsledare? Får se vilken dörr som öppnas.. spänning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback