Tankar inför flytt mot storstan!

Igår på söndagsmötet i kyrkan slog det mig:
 
Jag ska flytta till stockholm, jag kanske inte kommer tillbaka hit och arbetar på det sättet som jag gjort tidigare.. jag kanske aldrig kommer tillbaka mer än att hälsa på.. Min syster ska flytta typ 50 mil ifrån mig och 100 mil från vargön.. henne kommer jag inte få träffa lika mycket som nu, kommer bli tufft!
jag kanske kommer stanna i Stockholm fastän att jag säger att jag inte ska bli fast där.. men vem vet vart Guds vägar bär.. Jag vet ju vaart jag hoppas på att vägen bär...

Det är mycket nu.. på gott och ont.. Kommer sakna tryggheten och allt som finns här.. MEN jag ser sjukt mycket fram emot att få komma till stockholm och fokusera på musik under ett helt år! och att få träffa nya människor, utvecklas och ta nya steg ut i livet..! Det är spännande och skrämmande..
Jag är en väldigt bekväm person, inte lat utan bekväm.. Det ska vara som det alltid vart och stanna i bekvämlighetszonen. Det är SLUT med det.. Vill man något så är det dags att kliva ur den zonen och VÅGA. Det kommer bli grymt..

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och friskna till så jag orkar med resten av arbetsdagarna..

OBS!!! Glöm inte att VÅGA
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback