hur kan det hända?

Jag förstår bara inte hur jag kunde sova så länge som jag gjorde idag! Jag vaknade halv två! Jag trodde det var ett skämt när jag kollade på klockan.. men jag har ju inte gjrot något speciellt.. okej det blev lite smått sent i helgen men inte så sent att det skulle behövas sömn så länge! Det värsta är att det tar ut sin lön nu, jag är ju inte trött.. men ska snartstänga av och sova ändå.. kan ju inte vända på dygnet när man ska börja jobba igen..
Har inte fått gjort så mycket vettigt idag.. håller på att lägga in allt viktigt från min gamla dator till backupen som sen ska in i den nya datorn.. det tar tid! Sen ska den gamla fräschas upp, BEHÖVLIGT!
Nae dags att försöka sova..
Godnatt
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback