Min planering är förstörd!

Jag förstår inte riktigt hur man kan bli så idiotsäker på att man börjar jobba en viss tid. Under hela helgen har jag vart helt säker på att jag skulle börja 16.00 idag och morgon/förmiddag imorrn. MEN av en händelse fick jag ett sms av Sandra igår strax innan 00.00 och frågade hur jag jobbade. Hon började 16, och när jag sa att jag också gjorde det ringde hon direkt till jobbet (nattpersonalen svarade) och så var det löst med när-börjar-du-jobba-frågan, svaret är 7.00!! Ajaj där sitter jag hemma hos en kompis och ska precis börja spela ett sällskapspel. Det blev inge med det.. fick vara social en liten stund sen bar det iväg hem till sängen för att sova. Och det visar sig att jag jobbar eftermiddag imorrn istället. Alltså kan jag inte åka ut till sundsvik förrän på onsdag. Så det blir en heldag till! Men ingen övernattning.. Det kaan vara bra att hålla reda på när man jobbar och inte jobbar...

Kommentarer
Postat av: andrea

får jag och lina hänga med då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback