Liseberg!

Idag bar det iväg till götet och liseberg. Vi hade en fantastisk dag! Ett gäng på 13 personer som skulle samsas om att bestämma vilka åtattraktioner som skulle åkas. Det var inte några större problem.. Ett gott gäng från ängelholm och vänersborg. Modigare har jag blivit också! Första gången som jag åkte balder, uppswiinget och spin någonting. Jag är på tok för trött för att komma ihåg vad det hette. Jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt. 
Jag satt och tänkte på det i bilen hem, vilka fantastiskt underbara vänner jag har! Och många vänner! Jag är lyckligt lottad som har så många fina vänner. Är så sjukt tacksam över er! Det ska ni verkligen veta..
Vi irrade omkring på avenyn efter lisebergs stängning för att hitta något att äta.. Mycket roligt, och vi var nära på att ge upp. Tillslut bestämde vi oss och fick lite mat i oss innan det bar iväg hemåt (vilket var tur skulle jag tro. Eftersom det var lite tjuriga miner, HAHA)
Men nu är det verkligen läggdags!
Sov gott och tack så sjukt mycket för idag!
/R

Kommentarer
Postat av: Robert

haha, inga sura miner från oss, även om vi är hungriga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback