Happy birthday to me!

Vilken dag det blev! Först var jag besviken på att jag skulle jobba kväll på min födelsedag, och inte till 21 utan till 22!! Så istället för att fira på kvällen var några vänner hemma hos mig på födelsedagslunch. Det blev riktigt mysigt! Vi satt på balkongen åt en god sallad (som är min favoritsallad!) och sen hade jag lyckats göra en tårta! Vi spelade ett konstigt men roligt spel. Sällskapsspel är verkligen något man borde spela oftare..
Tack alla för fina gratulationer! sms, samtal, närvaro och facebook! Blir verkligen jätteglad! TACK!!

Sen var det dags att jobba. Och jag måste säga att denna sommaren har jag fått en hel del nya erfarenheter.. Idag hände något som jag fasat för de andra sommrarna. Brandlarmet gick! Christina och jag flög upp från våra stolar, fattade inte riktigt vad som hände först. Som tur va hade inget alvarligt hänt! Jag var nog chockad och skakis en timma efter..


Kommentarer
Postat av: andrea

det va fett kul hemma hos dig idag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback