Bangladesh?

Var på pepp/informationsmöte idag inför Bangladesh resan.. Jag vet itne än om det blir att jag kan åka med. Det kostar en hel del sen vet jag inte om jag kan ta ledigt från skolan heller.. ska kolla upp med skolan först, pengar är världsligt och kan ordnas på ett eller annat sätt. Men jag vill så gärna åka. Tänk vad fantastiskt!

 - Få se ett annat land och en annan kultur
 - Få vara med och bidra med något som kanske i framtiden kan komma att förändra hela landet (vem vet)
 - Få och ge kärlek
 - Lära att nöja sig med det man har!

Asså det finns sååå mycket den resan kan ge. Känns som once in a life time.. Det blir nog fler resor som man kan åka med på dit via min församling.. MEN jag vet inte vart jag finns om ett år.. kanske arbetar jag i någon annan församling.. Antagligen blir det inte riktigt lika lätt då.. Men vem vet..
Sömn är ju bra för hälsan så jag borde krypa till sängs nu.. klockan ringer ju 5.30
Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback