090715

Wow det gick överraskande bra på arbetsförmedlingen! Dock började min mage kurra som en galning mot slutet av handläggningen! Men vad kan man göra åt det är man hungrig och har sparat sig åt kalaset så får man skylla sig själv. Vi skrattade gott åt det i alla fall.

Kalaset var fin fint, skönt väder, så vi satt ute. Under tårtätandet kom världens ösregn (ca 13mm) och det åskade gott. myysigt! sen klarnade det allt upp igen.. Morfar är som ett stort barn på kalas. Han tycker mycket om presenter och vad är en födelsedag utan hans jordgubbstårta? Det skulle inte gå liksom..
Jag fick också presenter! Lite för tidigt men morbror åker snart hem.. Fick bl.a. ett sushi set att äta på.. Så nu du Emelie får du lära mig att äta det när jag kommer till Stockholm! Vi får ta och tillaga det och äta i vår lilla lägenhet! 

Kommentarer
Postat av: Em

Absolut!!

2009-07-30 @ 23:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback