Vilken dag!!

Ja, jag säger då bara  det! För det första:
     -Det första som hände mig var att jag spillde thevatten över mitt ena pekfinger vid frukostutdelningen. Vilket resulterade i att jag fick ble omplåstrad och insmord med emlakräm. Så efter att ha tagit av mig det fina paketet var fingret vitt (pga salvan) och jag hade knappt någon känsel..
     -Det har vart väldigt låg humor idag.. Men vi har haft vansinnigt roligt vill jag lova! Tårarna har sprutat.
     -Jag har knappt fått göra något, för undersköterskorna var rastlösa och hade inget att göra så de tog hand om min disk och kaffevagnen.. Så jag har fått försöka dra ut på tiden eftersom jag inte fick något att göra då.. Jag hade kunant gå hem typ halv 2 pga brist på sysselsättning.. Men då hade jag för det första fått minus på flexen.. sen vet man ju aldrig om det kommer något oväntat så man får va kvar.. nån enstaka grej blev det att dryga ut tiden med..

Satt och tänkte på bussen nu att det är lite onödigt och jobbigt med hatthyllor för man ser inte om någon har plingat för stopp. Man måste ju böja sig ut mot mittgången för att kunna se något.. Är det inte lite onödigt??
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback