Tisdag är bara dag nummer två på veckan

Tröttheten är verkligen påtagande nu eller vad det heter.. Kommer inte riktigt på det rätta ordet, men jag skulle tro att ni förstå vad jag menar.. Kära nån, jag kan ju säga att det inte bara är jag som vart trött.. Vi har fnissat ikapp idag på jobbet. Dom har vart sannslöst roliga! Underbart att man kan ha så kul på jobbet.. Nu ska jag snart ta bussen till Lyktan för att jobba ännu en tisdagkväll.. Väntar bara på att min paj ska svalna lite.. gjorde mig en svamp och köttfärspaj, vet dock inte om den blir så god.. Jag kan ju inte påstå att jag är någon mästerkock. Önskar att jag hade fått lite av min fars talang, men icke.. I alla fall inte vardagsmat, det är ju det man oftast äter.. Hepp nu är jag hungrig orkar inte vänta längre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback