Tankar och drömmar

De senaste två nätterna har mina drömmar varit galna och intressanta (eller om det kanske finns något bättre ord för intressant kanske jag väljer det, men jag kan inte hitta ordet nu..).
Det har vart skridskor, barndom, musik, pianospel och en hel massa annat..
Det är nog så att mina tankar snurrar så mycket nu om vad jag ska göra till hösten, och vad jag vill göra nu..
Jag vet vad jag vill. Men vågar jag satsa, och vågar jag flytta?
Nervös och orolig.. Men det är väl bara att ta sig i kragen och våga satsa! Annars kommer man ju ingen vart..
/R

Kommentarer
Postat av: Emma H

Satsa hårt Becka!!! Klart du vågar flytta, Vänersborg och Vargön finns alltid kvar. Funkar det inte kan man alltid flytta hem igen. Visst kommer vi som bor kvar sakna dig men diú kommer ju att hälsa på.

Go for it!!!



KRAM

2009-01-04 @ 18:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback