Min första produktvisning!

Stressade från jobbet åkte direkt till kvantum och handlade frukt och ingredienser till mintchokladkakan jag skulle bjuda på ikväll.. Kakan blev en katastrof, såg inte alls ut som den Emil och Eleonor hade gjort, men den smakade bra i alla fall.. Visningen var jätte trevlig och vi hade roligt, skrattade och pratade.. Ett smart och bra sätt att träffa många samtidigt..

På jobbet idag vet jag inte riktigt vad jag sysslade med.. Jaag fumlade med maten i matvagnen kastade ut en potatis här och var och var seg och fnissade hela tiden.. Men vi skrattade gott tillsammans, jag och mina arbetskamrater.. Sen är jag jobbets hackkyckling.. som på alla andra ställen också.. Många retas och skämtar.. Fast med glimten i ögat.. Vilket inte gör mig något, jag vet att dom inte menar något illa. Jag är väl en sån där person som är tacksam att retas med.. Men fråga mig inte varför för det har jag ingen aning om haha...
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback