Fixa fika till politikerna

mmm ljuva soffa! Sitter och tar igen mig lite efter jobbet innan jag tar bussen till kyrkan för en kväll på cafét.. Vi har fint besök från kommunen idag också som man ska göra fika till... PANIK! Jag tycker det är lite läskigt med politiker.. Dom ä r nog jätte trevliga det är inte det.. men jag har så stor respekt för dem.. Fast jag tror att det kommer gå fin fint.. jag är nog bara lite löjlig, det är ju kul att träffa dem.. =D
Ska väl kanske ta mig och äta något innan jag drar min väg..
Jag har nog inte så mycket intressant att skriva idag..
Nej nu måste jag ha kaffe eller något, somnar ju snart.. ILLA!
/R


Av någon anledning blev jag sugen på semla nu.. hmm finns ingen möjlighet till att hinna med det nu idag, och inte har jag fått mig någon än i år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback