Fettisdagen är den 24 Februari

Är nyss hemkommen från kvällens övning i kyrkan. Men nu var det övning för denna söndagen som kommer.. Det gick skitbra och vi har nog aldrig vart så effektiva och klara så snabbt, trots 2-3 nya låtar.. gryymt!
Dagen på jobbet har vart riktigt rolig, om man bortser från dagens start vill säga. Jag var itne alls på humör kan inte svara på vad det var men något irriterade mig väldigt mycket. Men dagen visade sig bli fantastisk rolig och givande.. hehe
Jag och en av elektrikerna kom fram till att fettisdagen är den 24 februari,  vilket man inte får missa!  Egentligen vet jag inte om det var jag som kom fram till det.. bara att det var i februari sen hittade han datumet i kalendern (efter att ha letat ett tag ;) haha) I alla fall, det är då man ska gå ut och fika, mysa och njuta av en semla och en kopp kaffe..
Dock finns det en vääldigt stor risk att det blir en semla tidigare för min del... ooops ;)
Nu ska jag njuta av mitt goda gröna the, citron och yoghurt..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback