Du missar 100%........

Ska ta bilen till mor och far och lämna tillbaka bilen, pappa börjar ju jobba imorrn så det är väl kanske smidigast + att jag slipper kolla glycolen. Ska bara förbi och göra mitt vad gällande sopsortering och göra något bra för miljön (och därmed KÖRA till sopstationen) Ironiskt, I know...

Igår när jag var hos Ingrid och Tomas berättade jag om mitt favorit, ja vad säga man, ordspråk kanske? I alla fall "Man missar 100% av alla skott man inte skjuter". Hur uppmuntrande är inte det? ska be mamma göra en tavla med den texten så jag kan se det varje morgon när jag vaknar.. Any way, Tomas ringde för en stund sedan och sa att han hade något roligt att berätta. På skivan som han lyssnade på sa en man på engelska exakt samma mening! Och att det är viktigt att man vågar osv... Hur coolt är inte det? Vi tyckte i alla fall att det var asgrymt.. Så nu blev jag ännu mer pepp..
Nej nu har jag borstat mina tänder i typ 10 minuter så får nog ta och göra mig klar för att åka..
/R


Kommentarer
Postat av: ivar

haha kan du din "sopbok" utantill än, eller behöver jag förhöra dig igen? :P

2009-01-07 @ 12:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback