Veckans första dag

Hihi idag kom mitt paket från ASOS!! Min galet rosa väska, I like a lot! och min fin fina babydoll/nattlinne, black and purple..
Pappa hämtade upp mig idag efter jobbet skulle lämna en kasse med varor till en väninna. Sen följde jag med hem till mamma och hade en trevlig stund. Kära syster och hennes pojkvän kom förbi med Elias som dom så gärna ville visa upp. Elias är en kanin som dom hade köpt till Emils farmor men som hon inte ville ha.. Och dom är typ förälskade i denna söta lilla varelse.. Vilken mjuk päls, och nästan helt orädd.. Men blev förvånad över just det att dom hade köpt en kanin till farmorn! Hur många gör det "För att dom sak ha något att göra och pyssla om." Jag är imponerad..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback