Tjejsnack!

Min underbara vän Klara är hemma i stan för att plugga och för att ha lite tjejsnack.. Hon har vart här ikväll och vi har haft så roligt. Finns nog ingen som får mig att skratta på det sättet haha! Efter att ha suttit och pratat tjejsnack i typ tre timmar åkte vi till Jonas i vargön (trodde vi) men det visade sig att dom som var hemma hos honom skulle till lyktan så vi åkte dit istället. Och eftersom jag är ganska trött och brukar säga en del konstiga saker när jag är trött så spårade det ur lite. Men vi skrattade gott.. Klara körde hem mig nyss och hon sa att hon aldrig hade sladdat så hon skulle försöka med det.. Kära nån vi vek oss nästan av skratt, fick änna ont i smilegroparna..
Men nu är det nog dags att sova skulle jag tro.. har blivit sent varenda kväll denna veckan och upp 5.15 varje morgon..
På lördag är det Alla Hjärtans Dag..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback