Kaffe, socker, kaffe, socker, kaffe, soppa

ojoj va trött och konstig jag vart på jobbet idag.. Har gått på kaffe och socker vilket inte själva kroppen mår bra av men lite piggare blev jag allt.. tröttheten kommer väl i efterhand.. så ska försöka sova i tid ikväll.. När jag blundade på frukostfikan sa Saniela till mig "Vakna, du smittar mig med din trötthet".. Som vanligt har dagen vart full av skratt och flamsighet men man måste ju ha kul på jobbet.. och det blir vad man gör det till..
Underbart att få en dag till med sol och jag fick njuta av vädret typ 10 minuter i alla fall, när jag väntade på bussen och när jag gick hem från bussen.. Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av kvällen innan det är dags att sova.. Kanske låta använda teven så man kan betala tvlicensen och veta att man gör det föratt teven används.. väldigt onödigt annars...
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback