inbrottstjuv?

Igår morse stod jag på toaletten och gjode mig redod för dagens insats på jobbet.. Jasg hade undernågra minuter hört något från grannen, jag tyckte att det lät somom det kom från ytterdörren hos grannen. SÅ slog det mig, tänk om någon håller på att bryter sig in!!!! Med hjärtat i halsgropen gick jag och tittade ut genom titthålet i dörren. DÄR stod någon och grejade vid ytterdörren kanske höll på någon minut sen tog personen några kassar och gick.. Om det var grannen elelr vad det var har jag ingen aning om. Men tyckte det var lite konstigt att någon stod vid ytterdörren en bra stund och greja med låset, eller?

Jag bakade kladdkaka (suupergott recept!) på jobbet till personalfikat.. grabbarna tyckte att det var konstigt att jag hade gjort det utan någon speciell anledning och framför allt när jag bara är 21år! Då kan man absolut itne baka och absolut inte i den åldern. MEN det finns faktiskt vissa personer som kan överraska =P

Hade en väldigt trevlig och rolig kväll igår.. Tack!
/R

Kommentarer
Postat av: Elin

Lät faktiskt riktigt skumt .. ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback