Fika på stan

Åh vilken mysig eftermiddag jag har haft idag! Efter jobbet åkte jag direkt till stan och fikade med Helen, gjorde några ärenden innan hon kom vilket var bra att jag fick gjort det, nu ska det bli ordnning på färgen på håret hoppas jag.. Efter att ha pratat, skrattat och ätit godsaker gick vi och shoppade lite.. väldigt lite, jag köpte strumpor, mycket tråkigt men behövligt.. Vi prövade solglasögon också, det är ju dags för det! Men vi var väl inte helt nöjda de flesta var snea så det blir att leta vidare.. Sen har jag äntligen tagit tag i att skaffa mig linser igen så för en gång skulle ser jag! helt fantastiskt nu blir ju alla färger skarpare också..  Tack Helen!!
Funderar på att ta bussen till kyrkan och gå till lyktan en sväng.. Ska träffa Emelie en kortis innan hon far hem till sin mor och far och då kanske hon kan plocka upp mig på vägen.. så smart jag är..! eller så stannar jag hemma och läser lite.. "Det kreativa hjärtat" mycket mycket bra!
Önskar er en trevlig kväll!
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback