brandelyn.

Nyss hemkommen från kyrkan, har jobbat på lyktan och även övat.. Jag vet inte om ni som läser ofta kanske tänkte på att för ungefär en vecka sedan skrev jag om en sak som varltie hemlig, eller hemlig var den itne men jag var hemlighetsfull.. Kan i alla fall säga att Tobias och jag efter alla år som vi pratat om det har tagit tag i att börja spela och sjunga.. Nu har vi fått vårt första gig, under påskveckan.. Det ska bli sååå roligt! Så vi har övat lite idag och vi har fått vårt första fan, min chef hehe hon satt och lyssnade när vi öva.. Vårt namn är brandelyn. som i rubriken..
Tack nompa för din fina kommentar! Jag kommer jättegärna och hälsar på! Det är bara att få in det någon helg.. jag kommer i alla fall i vecka 19 för då är det sökning ;)
Time for bed, längtar till morgondagen..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback