Vintrigare än så kan det inte bli?

Så mycket snö som det är nu har jag nog inte sett sen jag var liten. Snövallarna är ju enorma här i Vargön,! Mamma Pappa och Emil ägnade nog 2 timmar åt skottning imorse. De hade vart ute igår kväll men imorse var det ju minst lika mycket igen. på den veckan jag vart hemma nu har det nog kommit 40 cm. Och då började det nog inte att snöa förrän i tisdags! Här ser man skillnaden mellan mina föräldrars parkering och grannens som inte är skottad.
Får försöka ge mig ut imorgon på en vintrig promenad och fota med min nya kamera. Personer som känner mig ganska väl kommer inte bli förvånade  de ser den kan jag meddela..
ska försöka lära mig inställningarna bara, är ju inte så himla duktig på det där med vad som är vad..
Annars tillbringades eftermiddag och kväll hos morföräldrarna där det bjöds på förrätt, huvudrätt, efterrätt, fika och julgodis. Jag kan inte påstå att jag svälter dessa dagar då jag är hemma på jullov. Det är galet hur mycket man sätter i sig! Dagen har i alla fall vart mysig och skön. Alltid roligt att spendera tid med sina morföräldrar. Morfar berättar en massa galenskaper som han eller hans vänner gjorde förr och mormor sitter bredvid och fnissar eller skakar på huvudet beroende på om hon var inblandad eller inte. Älskar dom!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag slår vad om att den är ROSA!

2009-12-27 @ 00:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback