Snöstorm!

När jag vaknade imorse snöade det galet mycket. Så mysigt! Den stora vägen som går utanför lägenheten är fortfarande snövit trots att den är väl trafikerad. Andra gången jag tittade ut genom fönstret såg jag inte ens vägen, och inte tunnelbanan, heller så sjukt mycket blåste och snöade det! Nu har det lugnat ner sig lite men snöar fortfarande. Det blir nog en vit jul i alla fall..
Har haft en mysig förmiddag, frukost med Emelie, Fasica och hennes syster Lydia. Nu ska jag börja packa lite inför hemresan som går av på Lördag eftermiddag.
Hade en fantastisk dag igår. Olivia och jag åkte till stan, inhandlade en julklapp och en hel del mat som skulle avnjutas på kvällen i fint sällskap. Vi hade verkligen en trevlig kväll. Det tror jag att vi alla tyckte..
Tack!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Lätt att vi hade det trevligt! Bäst. Men det är väl sällskapet som gör det (: TACK!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback