Lugna dagar

Nu sitter jag i bäddsoffan, i mitt gamla rum, sista hel-dagen i Vargön. Imorgon bär det av mot lite nordligare breddgrader. Dags för nyårsfirande och umgänge med fina vänner.
Det känns som om detta lov har vart riktigt slött. Samtidigt har det vart socialt med släktingar, mycket mat och en del förberedelser inför jul och andra middagar. Annars har det sett ut mycket så här:
Avslappning i soffan med en bok och Bea sovandes på magen, och även sovande ställning från den resterande familjen. Jag saknar betel och kyrkan i stockholm, men det har och är fortfarande skönt att få komma hem och inte göra något speciellt. Inga större planeringar, bara ta dagarna som de kommer. Men nu måste jag säga att jag börjar bli lite rastlös. men imorrn bär det iväg som sagt =)
Nu, back till soffställning och bok!

Kommentarer
Postat av: Olivia

Mys!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback