Julhandling

Denna dag har gått åt till att shoppa julklappar, dock blev det bara en och resten blir imorrn, YEY! När man är ute sådär och letar efter något kul att köpa så kan man stöta på lite vad som helst. Jag hittade en hemsk men mycket rolig sak..
Inte något jag skulle vilja ha i julklapp kan jag ju meddela!
Det handlades in hejdundrandes med mat. Det gav mig flashbacks från när syster och jag var små och vi stor handlade mat.. Nu är det förberedelser med maten som är igång!
Pappa är i full fart medan Bea gärna sitter nedanför och väntar på att något gott ska trilla ner som man kan mumsa på. (om hon inte ligger och myser i någons knä)

Kommentarer
Postat av: Natalie Den högste

En sån däräcklig sak ville jag ha i julklapp!!!!haha nej ja skojja:D

2010-01-19 @ 13:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback