Julestök och sen frukost

Igår var en fantastiskt rolig kväll (mina kvällar är oftast roliga men igår var speciell). Vi julbakade på ungdomssamlingen. mjöl hit, mjöl dit, pepparkaksdeg i magen, glasyr, julmusik och massvis av glädje.
Fasica och jag bestämde att vi skulle äta frukost tillsammans, mysigt när man ändå bor så nära varandra. Vi skulle messa varandra när vi vaknade, vaknade vid 10 men gick upp 11 och eftersom jag inget sms hade fått så skickade jag till henne.. minutrarna gick, inget svar.. en timme gick jag började bli otålig, TVÅ timmar gick och jag blev orolig "Tänk om något hänt" eller "Hon kanske har glömt av mig!". Men strax efter 1 fick jag ett sms, hon sov lääänge idag. Det blev en väldigt sen frukost kan jag meddela, 14.15 närmare bestämt. American Pancakes, så sjukt gott och fantastiskt sällskap. Underbart skön dag, en lång morgon skulle man kunna säga. Och nu är det skinande rent här också..

Kommentarer
Postat av: Anonym

men fy vad gott! vem är tjejen?!

2009-12-07 @ 16:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback