Rastlös

Happ, ensam är jag saknar Emelie.. Samtidigt är det skönt att vara ensam, det är först nu som man kan slappna av efter de två senaste veckor med städning, planering, oroande osv. Men jag märker att man blir så himla rastlös! Packade upp allt i förmiddags och vid halv 12 var jag färdig "vad ska man göra nu då"?
Jag bestämde mig tidigt i somras att jag inte skulle ha någon tv i Stockholm för det tar så mycket onödig tid.  Och det här är ett år av fokus, är det tänkt i alla fall.. 
Jag hittade något att göra! Bakade bröd, som var väldigt scones aktiga. Det var väl inte min tanke egentligen. Men det blev gott ändå. Och nu har jag precis tagit ut en sockerkaka från ugnen.. pysslar om mina fötter och naglar också. Man får göra sånna där saker, rå om sig själv kroppsligt och själsligt!

För dom som är lite sugna på att se hur det ser ut i ena delen av mitt rum så ser det ut så här (det är även där jag sitter och bloggar)

Förresten, någon som har något tips på vad man kan göra när man har väldigt ont i foten, någon kräm eller liknande? Har stödstrumpa och det funkar så länge den sitter på, men så kan man ju inte gå i skorna?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Andvänd Zoon (tror den heter så)

2009-08-22 @ 15:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback