Känner mig duktig

Nu känner jag mig duktig! har bara söndagen kvar att jobba sen är jag ledig ända fram till den 24e augusti då skolan börjar. Efter jobbet åkte jag och köpte penslar (som jag borde gjort för 2 månader sen!). Så nu har jag målat soffbords skivan. Kan ju vara bra att det är gjort innan man flyttar. Sen har jag även målat klart garderobsdörrarna! Sandra flyttar in om två veckor och hon ska inte behöva måla dörrarna. Jag menar det är ju fortfarande jag som äger den lägenheten, det ligger på mitt ansvar. Sen vet man ju aldrig vad som händer nästa år. Om man kommer tillbaka, stannar i stockholm eller flyttar till någon annan stad! You never know..
I alla fall måleriet är klart, borsskivan ska få en omgång färg till bara. Tog hand om resten av disken som blev kvar från igår, skönt nu kan man slappna av! Ingen idé att börja packa än ju, använder ju fortfarande sakerna..

Kommentarer
Postat av: andrea

det kommer bli så tråkigt när du flyttar, rebecka :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback