2 dagar kvar - Fika med min fina vän sandra

Efter några timmars städning promenerade Bea och jag mot Nordfeldts för att fika med Sandra, ett avskeds fika. På ett sätt.. Men jag vill inte se det så.. Även om det på ett sätt är det finns det idag tack och lov mycket hjälpmedel för att hålla kontakt och ses idag. Internet, mobil, tåg, buss osv.. Även om det är jobbigt att man inte bor på samma ställe längre, och att man inte kan träffas i stort sett precis när man vill..
  

Bea låg i knät hela tiden lugn och fin, ända fram till hon fick se en kråka som lyfte från marken. Jag trodde jag skulle få en attack. Hjälp vad hon skrämde mig, och även de andra beskökarna på fiket.
Tack för en mycket fin fikastund!

Kommentarer
Postat av: andrea

sv: det suger också att DU ska flytta!

Postat av: sandy

tack själv. det känns lite konstigt. men nyttigt, du förstår.

2009-08-18 @ 21:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback