sol, värme och gemenskap!

Vilken fantastisk dag!!!
Vaknade dock av att syster började föna håret 7.40 imorse, det var mindre kul..
Det bar iväg till kyrkan klockan 10 för att öva inför nästa helg.. Efter en glass och kaffe var vi fit for fight och det gick fin fint! Ser mycket fram emot reclaim the påsk! Jag var väldigt hungrig efter repet så jag åkte hem till mor och far, gick ut med hunden, och det var så varmt i solen att jasg bara gick i klänningen.. ljuvligt! Jag åkte mot stan och hämtade upp Sandra. Stannade till hos Emma och David och träffade även Märta. Sååå otroligt söt! Fantastiskt vad bebisarna växer fort!  Va riktigt kul att träffa Emma igen, det var ett tag sen sist..
Sandra och jag tog bilen till trollhättan gick och köpte oss asiatisk mat, satte oss på bryggan vid kanalen och njöt av sol, värme och mat.. Det var så skönt, och det är väldigt vackert där vid kanalen.. Våren är verkligen här!
Nu har jag kommit hem och får se om det blir en hemmakväll eller möjligtvis något annat..
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback