Dancing Baby

Gäsp, nu är jag trött..
Gick hem från vargön igår efter att ha jobbat på lyktan. Robert och jag gick, och det gick rätt fort ändå kändes inte som dt tog lång tid. 23.40 var vi framm jag kom in till mig 00.30.. oooops, vi stod och pratade en stund och tiden bara flög iväg.
Men imorrn är ju sista dagen på jobbet så på ett sätt gör det itne så mycket att jag är ganska trött.. har ju 1½ månad på mig att ta igen det.. haha
Åkte och övade inför söndag idag och på hemvägen svängde tobbe och jag förbi hemmakväll där jag köpte mig Dirty Dancing som jag nu har tittat på ikväll.. GAH!!! Jag säger då bara dt jag är riiktigt sugen på att ut och dansa md någon.. RIKTIGT sugen! No one puts baby in a corner! Se upp ute på dansgolvet ;)
Nu är det dags för sängen för min del och ladda inför sista dagen på arbetet!
Natti natti
/R

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback