Torsdag

Jag och resten av klassen var beredda på att  ha 6 timmar föreläsning i makroekonomin idag.. men när vi kommer så föreslår han att vi har 2,5 timma först och sen lunch på 45 min, därefter 1,5 timma till.. MED RAST!! tacka vi nej?? Hallå, vi fick ju sluta två timmar tidigare =P såå skönt!
På lunchen gick Rebecca Caroline och jag till en kinarestaurang ungefär 1 minuts gångväg från skolan.. det var riktigt gott och vad kul vi hade.. skrattade gjorde vi kan jag ju lugnt säga =D Nästa gång blir det tydligen kinamat i mellerud eftersom Caroline sa att den är känd för att vara väldigt god där uppe.. spännande!
Efter skolan gick Rebecca och jag till Åhléns! Det är farligt att släppa lös tjejer där (som rebecca uttryckte sig) Hennes kompis tyckte att vi skulle gå därifrån eftersom det var farligt för oss.. haha jag köpte i alla fall lite snygga saker till badrummet och doftljus som ska få lysa där och ge god doft..
Efter att ha städat som en tok och det faktiskt ser hemtrevligt ut gick jag till Majas gröna ängar och fikade med Mattias som jag itne träffat på 6 år! Helt galet lång tid.. tog en promenad genom den vackra staden och fick även köra hans precious saab.. den kunde dra den! Riktigt trevligt!
/R

Höst och mystiskt väder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback