Onsdag

Jag har äntligen städat! och nu är det fräscht igen känns skönt.. fast det står ny disk på diskbänken.. en av de saker jag avskyr mest.. tog en lugn förmiddag sen åkte jag ut med pappa och köpte färg till garderobsdörrarna.. (vitt så klart, det är ju hemma hos mig ju, stilrent) vi skulle även ha tag på längre skruvar till mina handtag men ICKE! hoppas verkligen att jag får tag på några annars blir det inte kul.. Nu luktar det nymålat här, tycker mycket om den doften vill ja lova.. =) men det är inte färdigt än. måste tydligen torka 24 timmar! orka.. ska ju målas på bägge sidor.. suck..
Medan jag gjorde toscaäpplen som syster och jag fick när vi var små och verkligen älskade (fast det blev inte lika gott som när pappa gjorde) så pratade jag med KLARA!! ååh du va ja saknar henne! efter att ha tillbringat i princip varje dag och delat såå mycket så är det jobbigt.. hon är en riktig pärla!
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback