Måndag

Åkte till skolan 3 timmar tidigare idag för att göra ett arbete i dataprogrammet capitex.. kul att göra något som man inte riktigt förstår.. Det blir ju rena chansningen på vissa saker.. Efter att vi suttit och tragglat med det där utan att ha blivit helt färdiga gick Rebecca Caroline och jag till café oden och åt lunch, sååå gott! rimmat potatis med kyckling och grönpepparsås..
Mötte även micke som jag pratade lite med men eftersom vi hade lite bråttom blev det inte så mycket snack..
När jag kom hem började jag arbetet på toaletten.. Det var sjukt pilligt och det blev lite bubbligt på vissa ställen och inte helt lätt att få det helt rakt.. men det blev ändå sjukt mycket snyggare än tidigare!
Nu är det dags för mig att säga godnatt
/R
  
Före                                                              Efter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback