Det Kreativa Hjärtat

Jag har vart på en helt galet bra konferens i helgen.
Det Kreativa Hjärtat.. många kreativa människor samlades från sverige i vår församling i vargön och tog del av så sjukt bra undervisning från olika talare. Det var pushning och uppmuntingar, men även lite allvarligare saker som man behöver jobba på.. som många har mer eller mindre problem med.. man är ju människa man kommer alltid ha saker man måste jobba på.. men det är ju bra, det får en att sträva framåt annars skulle man ju bara stå och stampa på ett och samma ställe..
Det har väckts mycket tankar i mig under helgen och det är så bra! Det är ju självklart jobbigt eftersom man helst vill se sig som "fel"fri.. men det är jag ju inte.. det är jobbigt att jobba med sig själv men oo så vktigt och nyttigt..
Tack för helt underbart bra helg! Jag ser fram mot denna höst..
/R


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback